ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Zamówienia powyżej 30.000 EURO

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony lokalny na realizację projektu "Zewnętrzna sieć wodociągowa i zewnętrzna sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami w miejscowości Skąpe, etap II - sieć wodociągowa" Finasowany przez Program SAPARDDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przetarg nieograniczony lokalny na realizację projektu "Zewnętrzna sieć wodociągowa i zewnętrzna sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami w miejscowości Skąpe, etap II - sieć wodociągowa" Finasowany przez Program SAPARD

Szczegóły informacji

Przetarg nieograniczony lokalny na realizację projektu "Zewnętrzna sieć wodociągowa i zewnętrzna sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami w miejscowości Skąpe, etap II - sieć wodociągowa" Finasowany przez Program SAPARD

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Skąpe

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2004-01-23 przez Patrycja Radajewska

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA WYKONANIE ROBÓT
Zewnętrzna sieć wodociągowa i zewnętrzna sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami w miejscowości Skąpe, etap II sieć wodociągowa" Gmina Skąpe, Powiat Świebodziński, Województwo Lubuskie, Polska
1.
Numer ogłoszenia: OR04/700/01656/04
2.
Procedura: Przetarg nieograniczony - lokalny
3.
Program: SAPARD
4.
Finansowanie: Program SAPARD, Roczna Umowa Finansowa (RUF) na rok 2002 i 2003
Niniejszy przetarg jest objęty klauzulą zawieszającą, dotyczącą zapewnienia finansowania przedsięwzięcia objętego procedurą przetargową, poprzez wydanie promesy zawarcia umowy o pomoc z ARiMR. W przypadku, gdy do czasu rozstrzygnięcia przetargu warunek objęty niniejszą klauzulą nie zostanie spełniony (tj. nie zostanie zakończona procedura decyzyjna w ARiMR lub też nie dojdzie do wydania promesy), niniejszy przetarg zostanie obligatoryjnie unieważniony.
5.
Strona Zamawiająca:
Urząd Gminy Skąpe
Skąpe 65
66-213 Skąpe
tel. (068) 3419212, 3419213, 3419227
fax. (068) 3419180
e-mail: ugskape@wp.pl

CHARAKTERYSTYKA UMOWY
6.
Opis umowy:  Budowa sieci wodociągowej z rur PE: fi 90 mm - 76 m, fi 110 mm - 1706 m, fi 160 mm - 1312 m o łącznej długości 3094 m wraz z przyłączami wodociągowymi 79 szt. o łącznej długości 2207 m.
Szczegółowe opisy, zakresy, rysunki, schematy, wielkości, długości, przekroje, obliczenia technologie wykonania i montażu opisane w projekcie technicznym do wglądu w Urzędzie Gminy Skąpe, pokój Nr 5.
7.
Liczba oraz tytuły poszczególnych partii robót: Nie przewiduje się dzielenia zadania na partie.
WARUNKI UCZESTNICTWA
8.
Dostępność i zasada pochodzenia: W przetargu mogą brać udział na tych samych warunkach wszystkie osoby fizyczne i prawne [uczestnicząc albo indywidualnie albo ich grupy (konsorcja)] z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz z krajów i obszarów regionów objętych i/lub dopuszczonych na mocy Rozporządzenia lub innych aktów prawnych mających zastosowanie do programu, z którego finansowana jest umowa (patrz również pozycja 21). Wszystkie towary objęte umową musza pochodzić z ww. krajów.
9.
Podstawa do wyłączenia z udziału w przetargach: Uczestnicy przetargu muszą dostarczyć oświadczenie, iż nie znajdują się w żadnej z sytuacji wymienionych w Instrukcji dla Uczestników Przetargu pkt. 3.3., 3.5., 3.6. Podręcznika Procedur Zawierania Umów na Wykonanie Robót.
Składanie fałszywych informacji i dokumentów będzie podlegało sankcjom prawnym określonym w polskich przepisach prawnych.
10.
Liczba zgłoszeń: Uczestnicy Przetargu (włączając firmy w obrębie tej samej grupy prawnej /konsorcja/, włączając innych członków tego samego konsorcjum oraz podwykonawców) mogą złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub kilka partii robót. Oferty na części partii nie będą brane pod uwagę. Uczestnik Przetargu może oświadczyć, zadeklarować w swojej ofercie rabat w przypadku, gdy jego oferta zostanie zaakceptowana dla więcej niż jednej partii robót. Uczestnicy Przetargu nie mogą dodatkowo składać oferty na propozycje alternatywne.
11.
Gwarancja przetargowa: Uczestnicy Przetargu muszą dostarczyć gwarancję przetargową w kwocie 20.000,00 PLN w chwili przedłożenia swoich ofert. Ta gwarancja będzie zwrócona Uczestnikom Przetargu, których oferty będą odrzucone w chwili zakończenia procedury przetargowej a zwycięzcy - po podpisaniu umowy przez obie strony.
12.
Gwarancja wykonania: Zwycięzca Przetargu w chwili podpisywania umowy zobowiązany jest do dostarczenia gwarancji wykonawczej stanowiącej maksymalnie 10% wartości umowy w PLN. Gwarancja ta musi być dostarczona w okresie 30 dni od otrzymania przez uczestnika przetargu umowy podpisanej przez Stronę Zamawiającą. Jeżeli wybrany Uczestnik Przetargu nie dostarczy takiej gwarancji w wymaganym terminie, umowa zostanie unieważniona, a nowa umowa może zostać przygotowana i wysłana do uczestnika przetargu, który złożył następną w kolejności najbardziej korzystną ekonomicznie, zgodną z wymaganiami ofertę przetargową.
13.
Spotkanie informacyjne i/lub wizyta w terenie:  Spotkanie informacyjne nie jest planowane, jednak każdy oferent winien się zapoznać z dokumentacją techniczną (projektem) zadania oraz z miejscem realizacji.
14.
Ważność przetargu: Oferty muszą pozostać ważne przez okres 90 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert.
15.
Ostateczny termin zakończenia robót: 30 lipca 2004 r.
KRYTERIA WYBORU UCZESTNIKÓW PRZETARGU I ZAWIERANIA UMÓW
16.
Kryteria wyboru uczestników przetargu: Oferenci spełniający wymogi zawarte w dokumentacji przetargowej.
17.
Kryteria zawierania umów: Cena
SKŁADANIE OFERT
18.
Sposób otrzymywania dokumentacji przetargowej: Dokumentacja przetargowa jest dostępna w siedzibie Strony Zamawiającej Urząd Gminy Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe za odpłatnością w PLN 70,00 zł, która nie zawiera kosztów przesyłki kurierskiej. Jest również możliwa do odebrania w siedzibie Strony Zamawiającej. Oferty muszą być przedstawione na standardowych formularzach przetargowych, załączonych w dokumentacji przetargowej, której format i instrukcje muszą być ściśle przestrzegane.
Uczestnicy Przetargu powinni kierować swoje pytania dotyczące przetargu w formie pisemnej na adres
Urząd Gminy Skąpe,
Skąpe 65,
66-213 Skąpe,
e-mail: ugskape@wp.pl
umieszczając numer ogłoszenia podany w pozycji 1., przynajmniej na 21 dni przed upływem ostatecznego terminu składania ofert podanym w pozycji 19. Strona Zamawiająca zobowiązana jest udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania uczestników przetargu przynajmniej 11 dni przed upływem ostatecznego terminu składania ofert.
19.
Ostateczny termin składania ofert: 24 marca 2004 r. godz. 10.00 czasu lokalnego
Każda oferta złożona po tym terminie nie będzie rozpatrywana.
20.
Sesja otwarcia ofert: 24 marca 2004 r. godz. 12.00 czasu lokalnego
21.
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 29 XII 1993r. o utworzeniu Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR) - (Dz. U. Nr 1, poz. 2 z późn. zm.);
2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.01.1996r, w sprawie szczegółowych kierunków działań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz sposobów ich realizacji (Dz. U z 1996 r. Nr 16, poz. 82 z późn. zm.);
3. Program Operacyjny SAPARD z dnia 12.09.2000 r. (z późn. zm.)
4. Rozporządzenie Rady WE nr 1268/99 z 21 czerwca 1999r. o wsparciu Wspólnoty dla działań przedakcesyjnych na rzecz rolnictwa i obszarów wiejskich w krajach kandydujących Europy Środkowej i Wschodniej w okresie przedakcesyjnym.
5. Instrukcja w sprawie udzielania zamówień publicznych na usługi, dostawy i roboty w ramach współpracy wspólnotowej z krajami trzecimi", przyjęta przez Komisję Europejską w dniu 10.11.1999 r.
 
Data rozstrzygnięcia: 2004-03-29
Data zakończenia: 2004-03-29
 
Osoba do kontaktu: Marcin Wojewódka - Referat Gospodarki Przestrzennej, Rolnictwa, Środowiska i Zamówień Publicznych - tel. (068) 3419180, 3419212, 3419213, 3419227, 3419387 wew. 22

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Skąpe
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Patrycja Radajewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2004-01-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Radajewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2004-01-26 08:14:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Kincel-Olejnik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2004-01-26 08:14:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marta Kincel-Olejnik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2004-01-22 23:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3145 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony